6.00 - 8.00 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wg zainteresowań (w grupie łączonej) - manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem zdolnym. Zajęcia dodatkowe. |
8.00 – 13.00 |
Realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego. |
8.00 - 8.30 |
Zestaw ćwiczeń porannych/zabawa ruchowa i czynności higieniczno – porządkowe. |
8.30 - 9.00 |
Śniadanie. |
9.00 - 10.00 |
Zajęcia dydaktyczne, wycieczki. |
10.00 - 11.15 |
Zabawy dowolne: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Spacery, obserwacje przyrodnicze. |
11.15 - 11.30 |
Czynności higieniczno - porządkowe. |
11.30 - 12.00 |
Obiad. |
12.00 - 12.15 |
Czynności higieniczno - porządkowe. |
12.15 - 13.40 |
Poobiedni odpoczynek – relaksacja (słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej). Zabawy ruchowe, zabawy tematyczne, manipulacyjne, konstrukcyjne, inne wg zainteresowań. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem zdolnym. Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze. Zajęcia dodatkowe. |
13.40 - 14.00 |
Czynności higieniczno - porządkowe i podwieczorek. |
14.00 – 15.30 |
Zabawy wg zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne, w kącikach zainteresowań. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Zajęcia dodatkowe. |
15.30 – 17.00 |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy swobodne, według zainteresowań dzieci (w grupie łączonej). Rozchodzenie się dzieci. |